Monday, August 4, 2008

Elu on seiklus ;)

Käidud! Te ei pea üldse mitte muretsema, minul on Jõgevatreffil käidud :)
Ühte lausesse kokku võttes oli treff vägev :) palju, väga palju, ilusaid tsikleid ja palju uusi toredaid sõpru :)
Treffile kohale jõudes panime Karmenikasega oma telgi kaunisti üles ja siis avastasime, et oleme mingisse hämarasse kogukonda sattunud - ees ja taga ainult soome keel, vasakust nurgast kostus natuke ka prantsuse keelt ja mitte sõnakestki tuttavat emakeelt. Õige pea aga tutvusime ühe pealinna klubi seltskonnaga, kes arvas, et me võiksime (või et siis peaksime) nende telkimisplatsile tulema. Mitte, et meile oleks antud mõtlemisaega, kui juba oli kuttidel meie telk pihus ja meie oma seelikutega tsiklite seljas :) Uskuge, me olime Karmenikasega ikka tegijad tsikid. Kõik kutid vaatasid suu ammuli, kui kuulsid, et me kahekesi tulime ja mõlemad oma tsikli seljas. Jajaaa, neid naisterahvaid pole teps mitte palju, kes ise sõidavad. Kõnelemata sellest, et üritusel oli üldse naiste ja meeste osakaal heal juhul üks kümnele :d
Paraku tuleb mul küll tunnistada, et sõltumata sellest, et ma enda arust igavesti vinge tsiklimutt olen, tundsin ma end treffil ka väikese näruse könnina. Et ma tegelikult olen ikka väegade roheline ja minu ratas on selline väike ja väeti.. Enamik on ju poisikesest peale tsiklitega ringi põristanud ja ooo neid imekauneid sõiduriistu, mida seal eksponeeriti... Kadeduse uss puges hinge ja igatahes on mul vist igavesest ajast igaveseks muretu, kuhu oma raha paigutada. Nii kui veidi rohkem harjutanud olen, ostan endale uue kullakese:)
Oma elu top3 kuuluva piinliku vahejuhtumi elasin ka läbi. Nimelt reedel sõidust tulles, tulin ilmselgelt liiga suure paaruga laagrisse tagasi nii, et panin ees parkivale udupeenele tsiklile tagant sisse, põmm! Ikka nii, et see teine kummuli ja peeglist ilma. Minu esirehvil aga kaks ümmargust jälge.. /Jajahh, Karmenikas, see on see koht, kus sul on lubatud taas kõva häälega naerda :d/ Õnneks võttis kutt asja huumoriga ja oli rõõmus oma uue õllepudeli avaja üle :)
Oi, ja neid meestemänge seal treffil! Reede õhtul käis selline paugutamine nagu oleks sõda lahti. Ausalt, ma pole nii hoos ja säravate silmadega poisse enne näinud, kui siis, mil neile anti võimalus oma pille demonstreerida ja pauku teha. Meie Karmenikasega soovisime kõigile head uut aastat, sest aastavahetusel sellist pauku ei kuule :) Ja need kummipõletamised... Sõltumata sellest, kui uued rehvid su tsilil all olid, tuli need ribadeks põletada. Tegijam oli ikka see, kes sai paksema tossu :) Ma muidugi ei tea, kui rõõmsad nad täna on, sest see lõhkus ikka korralikult tsiklit, kõik numbrid ja porilauad jmt puru..
Võib vist öelda, et treff oli raudselt mu selle suve vahvamaid üritusi :) Laupäeval paraadil sõites oli äärmiselt uhke tunne, et mina sõidan ka selles kogukonnas, kellele kõik inimesed tee ääres lehvitavad ja puha :) Kokkuvõttes sai lisaks tsikliga sõitmisele ja kõigele eelnevale mõnuga puhatud, ujutud ja paadiga sõidetud, hoogsalt tantsitud ja rummi joodud, isegi striptiisi vaadatud ja järgmisel aastal samal ajal leiate mind taas Jõgevatreffilt ;)
Elu on seiklus!

4 comments:

karmenikas said...

On, on seiklus. Lisaks sellele et me vinged tsiklistid oleme, on meil ka vinged ütlemised. Nad olid lihtsalt sõnatud.
Tegelikult läks mahaaetud rattal mu meelest ka käiguvahetus hoob katki.Kuna need mõlemad olid tal eelmise kukkumise ajal juba jupeks läind.
Oled kihvt tsiklimutt. Teine kordki ;)

tsiklimutt said...

Jajahh, draamakuningannad, kes kõik kutid homodeks tituleerisid, kes meie nimesid meeles ei suutnud pidada :p

moos said...

Linnapeal räägitakse müstilisi lugusid 6 auguga pluusist. Loodetavasti läks hästi ;)

LegaalneBlond said...

einohh, kadedus teeb näost rohelisetäpiliseks muidugi. Kurjast vaevatud aju genereerib kõikvõimalikke mooduseid, et kuda järgmisel aastal ka siuksele üritusele sattuda? Millega sõita (v.a. mootorratas), et respekt ja feim ära teenida. Hmm..