Monday, August 25, 2008

Puhkus

Puhkuse viimasel nädalal tegin oma kullakesega ühe suurema ringi Eestimaa peal. Ühel kaunil teisipäeval pakkisin oma peibevidinad kahte pisikesse kotti ja kihutasin Pärnu poole. Oi, kui mõnus oli päikesepaistes üksi läbi Tõrva suvepealinna poole kulgeda. Palju kurve, vähe autosid ja tuulevuhn kõrvus.. Valisin ise sobiva kiiruse, kurvides vajutasin aga gaasi ja tundsin mõnu suvest ja ajast enda ümber :) Sõbranna 2aastase lapse ees käisin ka oma kullakesega kekkamas. Väike Madis paneb nüüd ka kindad kätte ja kiivri pähe ja läheb mootorrattaga sõitma. Ma usun, et varsti olen kõikide pisikeste poiste lemmik tädi :D
Peale paari päeva Pärnus sõitsin edasi pealinna. Pärnu-Tallinna maantee on küll sirge ja hea asfaltiga, kuid sellel päeval oli nii meeletu tuul, et mul oli ikka tükk tegemist tsikli selgas püsimisega. Kaks korda oli küll selline tunne, et holllallllaaaaaaa - tuul viib mu koos tsikliga põõsastesse. Aga püsti ma jäin ja kohale jõudsin ja sõidurõõmu oli ikka ka :) Käisin ka oma endises töökohas endiseid kolleege vaatamas ja ma pole ammu nii lugupidavaid pilke kohanud kui selle paari tunni jooksul. Seda ma parem ei maini, et enamik mu endiseid töökaaslasi on meesterahvad ja nemad juba oskavad mind hinnata :)
Tallinnast edasi põrutasin Kaberneeme, sealt Muuksi ja lõppeks laupäeval tagasi Tartusse. Vahepeal nautis ka muid rõõme: käisin meres ujumas, lugesin raamatut, kuulasin merekohinat, jõin toredate inimestega veini, klatsisin ja painin maailma taas oma rööbastesse :) Tartusse tagasi tulin läbi Viitna ja Väike-Maarja ja lõppeks Piibe maanteed pidi. Kunagi olen neid teid küll autoga sõitnud, kuid tsikli seljas märkab ikka palju enam loodust ja ilma enda ümber. Kuigi see päev oli udune ja sombune, oli väga mõnus sõita. Päris vihma ei sadanud ja teed olid parajalt kuivad, et ikka gaasi keerata ja kurve nautida :)
Igatahes oli mul veelgi vahvam puhkus, kui oma unistustes ette kujutasin. Ühest targast raamatust lugesin sellise mõttekatke: "Unistus peaks olema kahvatum kui tegelikkus". Ja minu unistus puhkuse ajal tsikliga Eestimaa peal tiirutada kahvatus tegelikkuse ees :)

2 comments:

LegaalneBlond said...

einoo arusaadav, et puhkus oli hea. tegi pea tühjaks ja viis krammatikareeglid ka kaasa :)
Siuke "tuulevuhn" oli...

PS. no ei saand norimatta jätta

tsiklimutt said...

no sitta tost krammatikast kui väka lõpus puhkus oli :D