Saturday, September 6, 2008

He or She?!

Mul on tunne, et mu kullake on siiski She ja seepärast me vahepeal teineteist ei armastagi. Täna hommikul (või et siis lõunal) läksin suure hurraaaga sõitma, aga kullake keeldus käivitumast. Starter lubas küll, kuid silindreid ta taha ei võtnud ja mootor tööle ei läinud. Püüdsin heaga ja püüdsin kurjaga. Vaatasin vähemalt kolm korda ka bensiinipaaki, aga kütust oli :p Ja nii ma punnisin oma pool tundi parklas, aga kullake tujutses jätkuvalt. Suures hädas helistasin teadjamehele ja siis tema sama teadjale pojale, kes mulle appi tõttaski :) Ja saate aru - nii kui teadjam poiss kullakese selga istus, läks tema hoobilt käima!! No halleluuuja - She!!!
Aga teadjam poiss oli veel nii hea, et vaatas mu õhufiltri ja küünlad üle, lisas õli ja arvas, et nüüd peaks kullake sõitma küll. Ja sõitis ka! Aitäh :)
Täna oli vääga mõnus ja soe ilm ja lausa lust oli rallitada:) Käisin Karmenikase juures maal ja vuhisesin mööda linna ringi. Investeerisin ka külma sügisesse ja ostsin endale voodriga püksid ära. Nüüd võib jahedamaks minna küll see ilma värk, aga mina vuran ikkagi mööda maanteid :)
Ja järgmine ratas on mul rauselt He!

2 comments:

karmenikas said...

Siiski kipun arvama, et su ratas on lihtsalt gay, sest sinusugusele tsiklimutile ei suudaks ükski naine "ei" öelda.

LegaalneBlond said...

ja miks sa arvad, et He´l ei ole tujusid? :)
ma arvan, et mehed on palju seamad kui naised.